Schimb sau Retur

!!! IMPORTANT !!! Produsele de îngrijire personală sau lenjerie intimă NU se schimbă / returnează!

 

PROCEDURA DE RETUR/SCHIMB

Pașii pe care trebuie să-i urmați sunt următorii:

1. Trimiți prin email la adresa sanmoshop@gmail.com sau sunați la numerele de telefon 0742 763 389 (L-V 10:00 - 15:00).

2. Pentru schimbarea produsului ne veți trimite coletul ambalat corespunzător, va ajunge la noi, se verifică, vă vom trimite mărimea/modelul dorit (în limita stocului din depozit). În coletul pe care îl predați curierului vă rugăm să puneți un bilet pe care să scrieți numărul dvs de telefon / numărul comenzii pentru a vă identifica mai ușor returul.

3. Coletul trebuie ambalat corespunzător pentru a nu deteriora produsul sau ambalajul acestuia.

4. Te rugam, sa nu trimiti coletele prin Posta Romana.

VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZĂTOR!!

Taxe transport:

– Curier (livrare în toată țara, 1-3 zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii prin email / sms

– Transport 19 lei

– Transport gratuit la comenzi mai mari de 300 lei

– Schimbul model sau culoare va fi taxat cu 25 lei

Banii înapoi:

Pentru a primi banii înapoi vă vom trimite curierul să ridice produsul / produsele de la dvs sau puteți trimite dvs cu orice alt curier. Nu se vor accepta coletele cu ramburs diferit de 0 lei. În coletul pe care îl predați curierului vă rugăm să puneți un bilet pe care să scrieți numărul dvs de telefon / numărul comenzii pentru a vă identifica mai ușor returul. Pentru a simplifica procedura vă rugăm să scrieți contul IBAN si numele titularului contului pe acest bilet.

– Dacă doriți să trimiteți produsele retur prin curierul nostru, taxa este de 25 lei care se va adăuga pe factura de retur.

– Puteți trimite produsele retur și prin orice alt curier. În acest caz va trebui sa achitați dvs în avans taxele de transport curierului (în momentul în care predați produsele).

Pentru schimbul de produsele se percepe taxa de transport dacă nu a fost din vina noastră.

Vom fi răspunzători pentru orice deficiențe ale produsului. Dacă din orice motiv produsul nu este primit în stare perfecta, ne contactați pentru a-l returna, iar noi vă vom trimite altul în cea mai scurtă perioadă de timp și la niciun cost suplimentar pentru dvs.

Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care doriți sa schimbați produsul cu alt model, pe motiv ca v-ați răzgândit în privința modelului ales sau doriți returnarea produsului și restituirea banilor. Puteți opta și pentru returnarea banilor, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea comenzii.

Produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil. Dacă stocul este insuficient, ne rezervăm dreptul de a nu livra comenzile. Atunci când un produs din comanda dumneavoastră nu se mai află pe stoc, veți fi contactat(ă) într-un timp cât mai scurt și veți decide dacă doriți înlocuirea produsului sau finalizarea comenzii fără acest produs. Nu vă vom trimite produse similare pentru a înlocui un produs comandat decât cu acceptul dumneavoastră.

Restituirea banilor se face în maxim 14 de zile de la primirea returului numai în baza unui cont bancar. NU trimitem banii prin poșta sau prin curier!